قیمت شیشه سکوریت برای مصارف گوناگون

قیمت شیشه سکوریت برای مصارف گوناگون
کلمات کلیدی: قیمت شیشه سکوریت – نصب شیشه سکوریت – شیشه نشکن – نصب شیشه نشکن – شیشه لمینت نصب شیشه لمینت

امروز توجه به ایمنی در ارائه خدمات امری بسیار ضروری و مهم تلقی میگردد . در اجرای سازه های گوناگون بخش مهمی از طراحی ها بر پایه افزایش ضریت ایمنی سازه می باشد.
استفاده از شیشه های سکوریت در سازه های شیشه ای به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربات و حرارت یک انتخاب ایمن است.
شیشه سکوریت ارائه شده توسط شرکت ایمن دُر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشد. بدون موج و هیچگونه خط و خش و مطابق استانداردهای بین المللی. این شیشه محصولی ایمنی است که از طریق حرارت دادن شیشه های معمولی(آنیل) به وجود می آید.
شیشه سکوریت از شیشه های معمولی بسیار محکمتر و ضربه پذیرتر میباشد و به آسانی از نمیشکند. تحمل دمای بالا نیز یکی دیگر از خصوصیات شیشه سکوریت است.
به دلیل مقاومت بالای ایجاد شده از این محصول در فضاهایی که نیاز به تامین امنیت بیشتر است مورد استفاده قرار میگیرد.
در مصارف گوناگون ماند حمام-بالکن –فروشگاه و یا دربهای ورودی خروجی اتوماتیک و دستی قیمت شیشه سکوریت به عوامل گوناگونی چون ضخامت، رنگ و متراژ آن بستگی دارد . نوع یراق آلات مورد استفاده و طول مصافت نصب نیز بر قیمت نهایی پروژه تاثیر گذار است.
مراحل تولید شیشه سکوریت
برای تولید شیشه سکوریت ابتدا باید در کوره های مخصوص حرارت داده شود.در این مرحله شیشه به دستگاه های پیشرفته دیاموند فرستاده شده و بعد از عبور از این دستگاه ها لبه شیشه پرداخت گردیده و براق می‌شوند. سپس به دستگاه های جاسازی فرستاده شده و عملیات سوراخ کردن و یا برش الگو و یا جاسازی انجام می‌گردد.
(نکته مهمی که باید مدنظر داشت این است که پس از تولید شیشه سکوریت هیچگونه برش و تغییر ابعاد و جاسازی بر روی آن امکان پذیر نیست).
در مرحله بعدشیشه ها به داخل دستگاه های شستشو رفته و در آنجا عاری از هرگونه گرد و غبار میگردد تا برای تولید محصول نهایی آماده گردد. در این مرحله برای تولید , به داخل کوره های پیشرفته هوریزانتال فرستاده شده و به وسیله المنت های پیشرفته در کوره تا 700 درجه سانتی گراد حرارت داده می‌شوند. درون کوره شیشه مدام به صورت افقی به وسیله سرامیک های پیشرفته به جلو و عقب حرکت می‌کند تا محصول تولید شده عاری از هرگونه قوس و موج و حباب هوا گردد.
در این مرحله به درون دستگاه بادبزن پیشرفته هدایت میشوند تا با عملیات باد زدن به دمای معمولی برگردد. این زمان می‌بایست در عرض چند ثانیه صورت گیرد و شیشه بلافاصله خنک گردد. این امر موجب می‌شود که هوای داخل شیشه گرفته شود و مقاومت شیشه را تا 7 برابر نسبت به شیشه خام بالا ببرد که در نهایت موجب می‌شود که درصورت شکسته شدن به ذرات ریزی تبدیل گردد که هیچ خطر جانی ای ندارد. این محصولات در ضخامت های 3 میلی متر الی 20 میلی متر و در رنگ های سفید، سبز، آبی، دودی، برنر و برفی تولید می‌گردد. بزرگترین ابعاد تولیدی در ابعاد 3000 میلی متر در 5500 میلی متر می‌باشد. انواع شیشه سکوریت حاصل شده تا دمای 250 درجه سانتی گراد بالای صفر و سرمای 80 درجه زیر صفر را به راحتی تحمل می‌نماید.
شیشه میرال
شیشه میرال در حدود چهار برابر قوی‌تر از “نوع عادی” می‌باشد. برخلاف نوع حرارت دیده، که می‌تواند به ذرات دندانه‌دار کوچک که خطرناک است شکسته شود، این محصول هنگامی‌که شکسته می‌شود به تکه‌های نسبتاً بی‌ضرر خرد می‌شود. درنتیجه، در محیط‌هایی که در آن ایمنی انسان یک مسئله مهم است استفاده می‌شود.
شیشه میرال جزء محصولات ایمنی است و نوعی شیشه سکوریت است.از این محصول در حمام های شیشه ای، شیشه بالکن به صورت پانل های ثابت و متحرکت، شیشه فروشگاه، پارتیشن های شیشه ای و تمام فضاهایی که شیشه جزءی از آن میباشد مورد استفاده قرار میگیرد.
قیمت شیشه میرال ارائه شده به عواملی همچون ضخامت، رنگ و متراژ آن بستگی مستقیم دارد.
شیشه نشکن
شیشه‌های چندلایه یا شیشه لمینت موسوم به شیشه‌های نشکن یا safety glass را می‌توان به عنوان شیشه جلو ماشین، جلوی بانکدارها ,حمام و فروشگاهای مختلف وانواع مکانهای دیگر که استفاده از این محصول در آنها ضرورت است، استفاده نمود.
تولید شیشه نشکن
شیشه نشکن معمولاً به وسیله دو یاچند لایه شیشه سکوریت که نوعی طلق بین آنها قرار گرفته و آنها را بهم متصل نگاه میدارد تشکیل میشود.
از شیشه نشکن به عنوان شیشه ضدگلوله در فضاهای گوناگون نیز استفاده میگردد.
قیمت شیشه نشکن به دلیل نوع،شرایط تولید و کاربرد آن از قیمت شیشه سکوریت بیشتر است.
شیشه نشکن بعد از شکستن به هیچ عنوان خرد نمیشود .تکه های شکسته شده بعد از شکست بر روی طلق قرار گرفته و مانع از ایجاد هرگونه آسیب میگردد.